Наведемо критерії
оцінки Веб-квеста:
|
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
Зміст
Самостійна робота групи
|
Розуміння
завдання
|
– робота
демонструє точне розуміння завдання;
– мають
місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
– включені
матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не
аналізується.
|
10
5
0
|
Повнота
розкриття теми
|
– повно;
– частково;
– не
розкрито.
|
10
5
0
|
|
Виклад
аспектів теми
|
– викладено
повно;
– частково;
– не
викладено.
|
10
5
0
|
|
Виклад
стратегії розв’язку проблеми
|
– викладена
стратегія розв’язку проблеми;
– процес
розв’язку неповний;
– процес
розв’язку неправильний.
|
10
5
0
|
|
Логіка
викладу інформації
|
– логічний
виклад матеріалу;
– порушення
логіки;
– відсутність
логіки.
|
10
5
0
|
|
Узгоджена
робота в групі
|
– чітко
спланована робота групи;
– робота
групи частково спланована;
– не
спланована робота в групі.
|
10
5
0
|
|
Розподіл
ролей в групі
|
– вся
діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота
розподілена між більшістю учасників групи;
– декілька
членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
5
3
0
|
|
Авторська
оригінальність
|
– містить
значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у
роботі присутні авторські винаходи;
– стандартна
робота.
|
5
3
0
|
|
Рівень
самостійності роботи групи
|
– повна
самостійність у виконанні роботи;
– часткова
самостійність роботи групи;
– несамостійна
робота групи.
|
5
3
0
|
|
Оформленняроботи
|
Граматичне
та стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно
та стилістично правильно оформлена робота;
– не
грубі помилки;
– грубі
помилки.
|
5
3
0
|
Захист роботи
|
Якість
доповіді
|
– аргументованість
основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення
логіки, неповне представлення результатів;
– відсутні
аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
10
5
0
|
Об’єм і
якість знань з теми
|
– доповідачі
демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
– доповідачі
викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
– доповідачі
не володіють матеріалом.
|
10
3
0
|
|
Культура
мови, манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі
впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються
регламенту;
– доповідачі
допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують
регламент, частково утримують увагу аудиторії;
– доповідачі
не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть
утримати увагу аудиторії.
|
5
2
0
|
|
Відповіді
на запитання
|
– доповідачі
впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
– доповідачі
можуть відповідати на всі види запитань;
– доповідачі
не можуть відповісти на всі запитання.
|
10
3
0
|
|
Ділові та
вольові якості доповідача
|
– доповідач
бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
– доповідач
готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
– доповідач
не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
5
2
0
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий